Het streven

Tinoz ACS richt zich ook op Breda

 en is dan ook vanplan om héél Breda in kaart te brengen in één website ,

hieronder is het volgende te verstaan :

De service bedrijven

 Mensen zijn geen nummertjes , dat geld voor de mensen die bellen én voor de mensen die opnemen, een onafhankelijk maar persoonlijk waarderingssysteem is hiervoor volgens Tinoz de oplossing, daarnaast zou eventueel een feedback formulier ter beschikking kunnen worden gesteld zodat er een beeld kan worden gevormd  over hoe het met welke service ook, het gesteld is. Ook over op het eerste gezicht "schriftelijk correcte correspondentie" mag achteraf een nieuw oordeel geveld worden om bijvoorbeeld misleidende, schuttere, per opzet te ingewikkelde, onvolledige,  formulering etc. geen kans te geven in ons mooie Breda

zie ook : "communicatie"

 

+31848378431

 

+31848378396

De detail handel

Een gerechtvaardige blik in het assortiment van de winkels in Breda :

  •  is het materiaal eerlijk ?
  • zijn er spullen uit lage loonlanden waar de winkelier enkel op vooruit gaat ?
  • Is de service en kwaliteit snel genoeg en goed genoeg ?
  • zijn de producten verantwoord  voor het milieu ?
  • als we het aanbod van de winkelier vergelijke met soortgelijke handelswaar, is de keuze dan de best ?
  • Waar ligt het accent van de winkelier ? 
  • Heeft de winkelier U genoeg gevraagd of ongevraagd geïnformeerd ?

 

Financieren "groene keuze"" 

Het is vaak nog erg duur en soms toch best wel goed zoeken voor je een "groen" product op de kop kan tikken , de Albert Heijn heeft bijvoorbeeld al een poging gedaan maar er kan veel meer ! Zo kan er net zoals er accijns op sigaretten zit, subsidie op groene producten komen. Om de consument net dat zetje te geven om groen te gaan kopen is er naar mijn mening iets meer nodig dan een groen stickertje, zo stel ik voor een heel punten stelsel op te zetten dat de "groen kopende consument" privileges geeft op basis van hun punten score. Dit kan worden bepaald per ieder inkomen. Verder krijgen musea, groten festivals, automerken etc. de kans zich van de beste kant te laten zien door een regeling met het punten systeem te treffen waardoor ze een exclusieve korting kunnen toe bedelen voor iedereen die de, door hun ingestelde grens, heeft behaald.

Dit is lijkt misschien een typisch studenten afstudeer project maar is het niet ; dit is DE stap naar een andere manier van leven.

 

 

Horeca

Wat vinden wij van de uitgaansgelegenheden in Breda?

  • is het gezellig ?
  • is het veilig ?
  • is er een groepsgevoel ?
  • Hoe staat de gelegenheid tegenover drugs gebruik ?
  • hoe staat het met de garderobe, sanitaire voorzieningen en aankleding?
  • Voor welke doelgroep is deze gelegenheid interessant ?
  • Is er een minimale verzorging ( hygiëne ) van kracht ?
  • Is de gelegenheid exclusief genoeg ?
  • Willen wij eigenlijk wel verandering ?

 

+31848372809

+31848362294

Psychiatrie

Wat vind men van de psychiatrie ? Hier een aantal punten van Tinoz ACS :

  • Meer praten, meer activiteiten waaruit voldoening wordt gehaald
  • fijnere omgevingsfactoren waardoor mensen daadwerkelijk tot rust komen
  • leesbare versie van medisch dossier
  • opvulling lege uren met efficiënte / nuttige opvulling
  • brongerichte behandeling
  • praktisch actiever aanbieden cursussen in eigen bereik
  • tijdig doorverwijzen wanneer aanbod vestiging niet voldoet
  • bijscholing voor personeel
  • actuele status gevoelsleven en ratio cliënten in kaart brengen wanneer nodig
  • internet aansluitingen / TV aansluitingen alle kamers van GGZ Breda / Breburg
  • Standaard afnemen Anamnese, uitgebreider dan Gordon
  • Eigen radio kanaal PC Zuid / PC Noord DAE / Etten-Leur
  • verplicht onderzoek naar iedereen die zelfmoord pleegt
  • optie tot openlijke communicatie tussen cliënt en GGZ medewerkers
  • uitgebreidere psychotherapie
  • interne communicatie mogelijkheden via intranet waar cliënten discreet ervaringen kunnen uitwisselen over bijvoorbeeld personeel
  • toetsing over het volgen van richtlijnen door een derde partij

 

Informatie verwerking

Een vaste structuur voor het registreren van informatie moet zorgen voor uitgebreidere wetenswaardigheden over de betreffende onderwerpen, de geregistreerde informatie zou uit alle mogelijke bronnen de meest complete moeten zijn omdat het onderwerp ondergeschikt is aan de registratie formule. Het draait bij deze formule niet om vindbaarheid maar om volledigheid. Hoge interactiviteit op het gebied van meningen verzamelen, deze te sorteren op user type. Door te werken met user - types kan er eenvoudiger onderscheid worden gemaakt tussen objectieve, professionele, subjectieve en goed / slecht onderbouwde commentaar / meningen / suggesties etc.

 

+31848357254

+31848322264

Cultuur versterking

Wij mensen zijn de bouwstenen van iedere cultuur , zo is een belangrijk vangnet vaak familie . Of onze cultuur door bijvoorbeeld modernisering ook de families of gezinnen negatief heeft beïnvloed is één van de vraagstukken die we kunnen gaan onderzoeken. Een kritische blik op onszelf waar we allemaal iets mee kunnen, op eigen houtje of met deskundige hulp.

En natuurlijk de vraag :" Hoe zit het met het gemiddelde?"

 

 

Communicatie ( Informatie verschaffing )
  • websites
  • Email
  • telefoon
  • post
  • brochures / folders
  • boeken
  • video
  • consult

 Al de bovenstaande punten kunnen worden geanalyseerd en kunnen worden beoordeeld wanneer we over een standaard formule beschikken waarmee we afwijkingen,  subjectieve benaderingen, misleidingen, onvolledigheden, leugens etc. kunnen signaleren. De bedoeling hiervan is de consument  ao veiligheid en kwaliteit te kunnen garanderen uit verslagen van de ervaringen van voorgaande consumenten.

 

 

+31848305613

Copyright 2009 Tinoz ACS